Nekromanti Annonsering i Oskrivna blad

Genesis

Ni dés ni maître
Sådärja. Nu är Oskrivna blad layoutat. Det tog ju bara ... öh, jag vill inte tänka på det.

I vilket fall som helst så har ni nu möjlighet att inkludera era annonser i boken, på spel ni gjort, håller på att göra eller kommer att göra (eller dra en nanoapa och annonsera för ett spel som inte finns!).

Eftersom Oskrivna blad har en rätt snäv estetisk stil så tänker jag dock lägga in ett villkor: JAG tänker göra era annonser om ni vill ha med dem! Eller, ni får skriva texten ni vill ha med, men jag tänker göra en bild baserat på min tolkning av ert rollspel (ni kan komma med förslag, och ni får även chansen att godkänna bilden innan jag skickar iväg boken till Lulu), i samma stil som de övriga illustrationerna. Texten bör ligga på maximalt 50-100 ord. Alltså maximalt 100, men vid 50 har jag mer plats att leka med gällande bilden. Den skall även ha en överskrift (namnet på spelet, förslagsvis).

Så, vem vill ha med en annons? Det går bra att posta texten i den här tråden, så kan jag slänga upp bilderna här, också, så kan ni godkänna dem. Ni har typ en vecka på er. Eller kanske två, eftersom jag är upptagen nästa helg och inte kommer att kunna göra några bilder då.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag vill ha en annons till Haragada. Dessutom finns det alla möjligheter att hitta på en annons till något annat spel också, om det finns plats. :gremlaugh:

Text kommer senare.

Genesis

Ni dés ni maître
PS. De första tre som erbjuder sig att korrekturläsa får ett gratisexemplar av spelet och ett tack i förtexten. Bearnie har redan erbjudit sig, så det finns två platser kvar. Skynda att fynda!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Vi har ju med Oskrivna blad-annons i Nostalgi så det är väl lika bra att göra tvärtom också. Ska gräva fram en text och återkomma. :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ähvafasen, tar den gamla texten. 63 ord.

Nostalgi
I Nostalgi får du som pensionerad äventyrare återberätta forna tiders äventyr, men sanningen är kanske inte tillräcklig för att imponera på lyssnarna… Det är då man skryter så mycket man kan.

Nostalgi är ett litet berättarspel där förmåga att fängsla är viktigare än sanningen. Vem minns den bästa sagan? Allt du behöver för att spela är sex-sidiga tärningar, några kamrater och lite fantasi.

Mogger

Hipsteranka
Revolver vill få plats. Jag kände mig inte redo när Krille erbjöd plats (dessvärre), men nu gör jag det. Återkommer med en snärtig text.

Genesis

Ni dés ni maître
Och som ett brev på posten, här kommer annonsen till Haragada. Godkänd?

Attachments

Genesis

Ni dés ni maître
Han: Kristallkronesvingande musketör, eller? Vad har du för känsla i spelet? Jag har ju bara lirat Geminiversionen.

Rickard

Urverk speldesign
Tänk valfri Errol Flynn-film. :gremwink: Värjor eller sablar är ett måste. Tumult, fartfylldhet, fysiska prestationer. Utifrån ditt exempel ser det ut som om du fattat galoppen.

/Han som gärna ser sina ledord för spelet utspridda på sidan

Genesis

Ni dés ni maître
Annons till Revolver, minus texten. Du borde ha en stämningstext i första person som annonstext, tycker jag, film noir-style. Men vad vet väl jag?

Attachments

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Varför inte en liten blänkare för det kommande Evolutionens Barn?

Jag tänker mig typ:

För varje dag som går, skapar SigmaTechs sociala ingenjörer nya sätt att uppnå lycka.

För varje dag som går, blir världen en bättre plats att leva på. Fattigdom och sjukdomar har vi lagt bakom oss.

För varje DELETE insert REVolUTioN DeN ENEs BRöD = AnDREs DöD

SIGMATECH
- vi bygger din framtid -

(och i mindre text: EVOLUTIONENS BARN)

Jag vet att en del ogillar hela "blanda små och stora bokstäver", men nu är det en del av EB's identitet, sådeså =)

Tanken är att det ovanstående ska vara en halvkryptisk "teasergrej". För att jag gillar såna.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
krank said:
Jag vet att en del ogillar hela "blanda små och stora bokstäver", men nu är det en del av EB's identitet, sådeså =)
Sedan du förklarade hru det skulle se ut när det var färdigt hade jag mindre problem med det, men annars så ja... :gremwink:

Genesis

Ni dés ni maître
Jag har fått in för många korrläsare nu. Pilze, du var sist (Terje anmälde sig i ett PM), så du får inget gratisspel (tyvärr, men det var reglerna jag satte upp). Du får fortfarande jättegärna korrläsa (framförallt eftersom du är duktig på sån't), men du får köpa boken som vanligt folk. Fast jag tror att den kommer att bli billig.

EDIT: Alla korrläsare: PMa er epostadress till mig.