Nekromanti Antalet

Legioth

Swordsman
Hur nödvändigt är det egentligen att få antalet trådar och antalet inlägg i varje forum? Det borde ju räcka med antalet nya inlägg/trådar (som ju iofs inte fungerar just nu, men.../images/icons/sad.gif)

Jag vet i egentligen inget om databaser, men jag tror inte att beräkningen av totala antalet inlägg/trådar tar så mycket tid att beräkna, men det är mer ingen tid alls...

Och många bäckar små brukar fixa en flod åt en, men här är det väl nog mera det att många fördämmningar små gar oss översvämning.

Gardener

Champion
Tja, det kan vara intressant för att se hur populär ett forum är, kommer man ihåg hur mkt det var senast så kan man se hur många nya det kommit osv.

Beräkningen för detta är obetydlig eftersom det plockas ut ur databasen samtidigt som forumens namn och annan information som visas. Det skulle inte bli någon skillnad att ta bort den räknaren.

Johan K

Gammal & dryg
Smidigt !

Jag tycker att det är en smidig grej att ha antalet trådar & inlägg. Därför att då så har man mer koll på hur många inlägg som gjorts & när man är inloggad veta när det kommer nya.

Ackerfors

Alas, your rapids!
För mig spelar det ingen roll längre, för jag har konverterat till kontrollpanelen där jag har alla forum som favoritforum. Det är smidigt.