Nekromanti Apocalypse World via Skype?

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Någon som är sugen på att pröva Apocalypse World eller sätta igång en ny kampanj? Jag skulle gärna köra igång något med tre-fyra spelare, företrädesvis folk jag har lite koll på från forumet (inget ont om totalt okända namn, men jag spelleder bättre med personer jag upplever att jag vet vilka de är). Detaljer kring setting och så upplever jag att det är bäst att diskutera när vi väl har en grupp.

Man Mountainman

Storsvagåret
Det låter skoj. Jag är gärna med.

Jag vet inte hur väl det skulle funka rent praktiskt dock, för jag är hemlös från början av september, så du kan sätta mig inom parentes så länge.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Kul att ni är intresserade! Jag har full förståelse för att vänta lite med planering -- jag ska själv för första gången studera språk på universitetsnivå, så jag vet inte hur kurstempot kommer att vara jämfört med det jag är van vid.

RasmusL

Champion
Jag är ett helt okänt namn men om du/ni vill ha mig i åtanke om det blir platser över så blir jag lycklig!

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Elmrig said:
Jag är ett helt okänt namn men om du/ni vill ha mig i åtanke om det blir platser över så blir jag lycklig!
Jag känner igen ditt namn och har ungefärlig koll på saker du har skrivit, och det räcker rätt långt. Det är liksom inga tunga personliga band jag kräver här.