Nekromanti [Aprilskämt] En del forum kommer att sluta modereras

Cissi

Up to no good.
EDIT: Då första april nu har passerat passar jag på att förtydliga att detta var ett aprilskämt från moderatorerna. /MagnusSeter

Hej alla!

Vi röda och gröna har, parallellt med alla diskussioner som pågått om vissa underforums vara eller icke vara och ifrågasättandet av moderatorernas arbete, fört egna diskussioner om hur detta ska hanteras och nu har vi kommit fram till ett konsensus. Detta efter flera hårda modereringar de senaste dagarna.
Vi tänker på prov sluta att moderera OT-forumet samt forumet "rollspel.nu" då det är där de hetsigaste diskussionerna brukar blossa upp. Detta för att se hur diskussionsklimatet blir helt utan vår inblandning.

Hälsningar

Redak och modsen genom Cissi

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Um... OT är redan bortplockat från senaste inlägg. Går det att plocka bort rollspel.nu också i så fall?

Experiment är bra, men jag vill nog helst gömma mig i en betongbunker under den här perioden, och ignorefunktion rår inte riktigt på senaste inlägg alla gånger.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Magnus Seter;n82873 said:
Vi har en intern tidsplan för hur länge detta kommer att pågå.
Sure, och jag hoppas den är väl tilltagen så alla hinner komma tillbaka från sina banningar och jobba upp till kritisk "massa" igen. Men en fin liten bariär mellan mig och de två forumen (i form av deras avlägsnande från senaste inlägg) skulle vara jättetrevligt!

RasmusL

Champion
Rymdhamster;n82875 said:
Sure, och jag hoppas den är väl tilltagen så alla hinner komma tillbaka från sina banningar och jobba upp till kritisk "massa" igen. Men en fin liten bariär mellan mig och de två forumen (i form av deras avlägsnande från senaste inlägg) skulle vara jättetrevligt!
Använd kranks forumhack.

Anarchclown

Swashbuckler
Men nu kommer ju våra bråkstakar som Sapient, w176 och Rymdhamster kunna löpa amok helt ostraffat. Nä nu lämnar jag forumet!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Anarchclown;n82905 said:
Men nu kommer ju våra bråkstakar som Sapient, w176 och Rymdhamster kunna löpa amok helt ostraffat. Nä nu lämnar jag forumet!
=(

Lukas

Mannen i Gult
Så för att förtydliga: man kan skriva vad man vill just nu där och man kommer inte nu eller någonsin få några konsekvenser för det?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Aprilskämt, får man anta. Men skämt åsido så vore det ett sjukt intressant experiment.

Übereil

Swashbuckler
Magnus Seter;n82873 said:
Vi har en intern tidsplan för hur länge detta kommer att pågå.
Och ni tänker inte säga något om när den går ut utan helt plötsligt gå in i en tråd och permabanna några väl valda personer?

Übereil

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Übereil;n82924 said:
Och ni tänker inte säga något om när den går ut utan helt plötsligt gå in i en tråd och permabanna några väl valda personer?

Übereil
Jepp!

Den kan ta slut när som helst, faktiskt. Chrull ligger jäääävligt illa till.

Sapient

Swashbuckler
Anarchclown;n82905 said:

Japp, jag filar redan på ett inlägg i någon tråd där jag använder ett "jädrans!".

Möjligen med dubbla utropstecken, men det kan vara lite overkill.

Ett tag kände jag för att våga påstå något utan källhänvisning. Men riktigt så långt vågar jag nog inte gå. Inte med en gång i alla fall.

Max Raven

T12-kultist
Döp OT-forumet till Bottenskrapet och ha det i botten av forumet.

Jag har ingen aning vilken effekt det skulle ha, men varför inte liksom? :)