Nekromanti Apropå häftiga slumpmekanismer...

walium

Ganska töntig, faktiskt
...vad sägs om denna? Deadlands använder sig väl också av Poker chip i något moment? Hursomhelst en mekanism som säkert skulle passa utmärkt till något klurigt Dogma-spel. Men varför letar sig så få spännande utländska spel hit? Någon spelförsäljare måste det väl ändå finnas som kan övertalas (petar på Hederlige Krille)? Åtminstone borde man väl kunna lura någon här att köpa och recensera prylarna? Eller är det bara jag som är för ovan och mesig för att handla utsocknes? :gremsmile:

Jocke_898

Veteran
Förstår engentligen inte varför du startar den här tråden..

Om generatorn hade varit gratis skulle det vara en annan sak, men eftersom den nu inte är det så fattar jag inte.. varför...? det finns ju så mkt annat å skriva om.. och om det är såhär som du skriver i detta forúm förstår jag din xp.... :gremsuck:

Jocke_898

Veteran
OK ursäkta... kanske var lite felfoumulerat men det jag egentligen ville säga var att det hade varit bättre om han själv hade lagt upp en länk till en gratis generator istället för att visa en som man måste köpa för att testa...

DET VA INTE MENINGEN ATT PÅ NÅGOT SÄTT VARA OHÖVLIG ELLER NEDTRYCKANDE.......!!!!

hälsningar Jocke

Rising

Vila i frid
Okej, jag orkar inte läsa. Jag såg något om ett roulettehjul, och då tänkte jag... "hrm... kort och tärningar är två olika grejer, eftersom sannolikheten för att man ska dra ett visst kort påverkas av vad man redan dragit, medan man teoretiskt sett lika gärna kan slå en sexa efter att nyss ha slagit en sexa, precis som alla andra slag. Men... vänta nu, det är ju precis så det är med roulettehjul också! Roulette och tärningar fungerar på exakt samma sätt!" sååå... whats the big deal? Vad är det jag inte förstår?

(Jag ska nog börja skriva sådana här frågor varje gång som någon skriver "titta <u>här</u>!"-inlägg, eftersom jag ogillar att bara bli bollad fram och tillbaka)

Robban

Hero
Det är du som är mesig ;)

Jag blev faktiskt väldigt intresserad, och ska se över min ekonomi... själva rouletthjulet kan ju dock bli en annan femma, tror inte jag har ett sånt liggande, men man vet ju aldrig.