Nekromanti Apropå ingenting...

Rosen

Myrmidon
Är det nån mer än jag som inte kan låta bli att fnissa varje gång en viss aktuell TV-reklam kommer upp..?

"Den siste samurajen... finns nu på video! Han kommer att kämpa för det han älskar. Tom Cruise!"

--
Åke

Rickard

Urverk speldesign
Ja, jag skrattar lite också.. Efter "Han kommer att kämpa för det han älskar" brukar jag alltid fylla i med "...och det är att driva upp handeln på sin videofilm."..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som förvisso inte tycker sitt skämt gör sig i text (faktiskt inte ens i ord)

Johan K

Gammal & dryg
Ja, jo.. Man drar ju på sig ett litet leende ja, det går ju inte att förneka ju.. :gremtongue:

/ Johan K, som funderar på att sova nu.. :tekopp:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
"Den siste samurajen... finns nu på video! Han kommer att kämpa för det han älskar. Tom Cruise!"
Jag tyckte också att det lät konstigt, men det är ju Pride-festival just nu, så det är väl helt normalt! :gremwink:

/tobias

Brior

Swordsman
Jag såg filmen igår och bortsett från de mycket välgjorda stridsscenerna var väl just ovanstående det bestående intrycket. Karln lyckas nästan göra en "Kevin Costner" i utdragen självexponering. Det minsta man kunnat begära vore väl att den mirakulöst utvecklade yankeesamurajen hade klippt av sig sin pojkbandsfrilla eller tagit på sig hjälmen som alla sina kompisar under bataljerna, men det hade ju skymt filmens egentliga budskap: Tom Cruise.

Nightowl

Champion
Homosamurajer är gulliga!

Och kilade jag inte stadigt och var det bara utseendet vi pratar om skulle jag också kämpa för Tom Cruise!
:gremtongue:

Erik, saknar en dräggel-smiley

ripperdoc

Myrmidon
Re: Homosamurajer är gulliga!

Varförs ska vi kolla den? Jag ser i inte att Tom Cruise är med? Är det inte bätre att kolla Eyes Wide Shut om man vill dräggla över Tommy Kryssning.

/RipperDoc

Nightowl

Champion
Precis [ANT]

Kimon har fattat vinken (och jag tackar för tipset!). Jag tycker att temat är så erotiskt att jag egentligen borde bli stämd för hets mot folkgrupp! :gremshocked:

Erik

Eksem

Champion
Där kom det [ANT]

"Jag tycker att temat är så erotiskt att jag egentligen borde bli stämd för hets mot folkgrupp!"

Det utan tvekan roligaste enskilda inlägget i WRNUs historia. En sådan punchline har jag inte sett sedan Big Ls glansdagar.