Nekromanti Apropå Traditions nyhetsmail

Skuggvarg

Hero
Där kan nämligen följande läsas:

De fördömdas sista hopp är ett spännande äventyr till Eon bäst lämpat för 34 erfarna rollpersoner eller 57 oerfarna rollpersoner.

Det måste vara det absolut svåraste äventyret i världshistorien då! Nån som håller med? /images/icons/grin.gif

/Skuggvarg

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ah! Jag minns ...

Min klon dog. Och dog igen. Och dog en gång till. Et cetera.

Skuggvarg

Hero
Blä!

Glädjedödare! /images/icons/grin.gif
Det var just i deras nyhetsmail som det stod 34 respektive 57. *flinar*

/Skuggvarg

Morgoth

Swashbuckler
Aj då!

Man kan väl anta att vem som än skrev nyhetsbrevet kunde mycket lite om rollspel... fast det skulle ju kunna kallas att vara fördomsfull (kan ju vara ett typo). Fast jag råkar känna till några som jobbar på Tradition och som är lite *hostar*oerfarna*hostar*. Men det är väl bättre än Åhlens i vilket fall som helst, där dem nästan glömde att lägga i dataspelet som jag ville ha, och när de gjordet detta fick jag fel dataspel! Urk!

Alla affärer där ute ska veta att en bunt nördar sitter och snackar skit om dem ute på internet! /images/icons/wink.gif

Johan K

Gammal & dryg
Svårt så innih***** !

Jodu, det kan man kalla svårare än svårast !!!/images/icons/devil.gif

Johan K

Gammal & dryg
Svårt så innih***** !

Jodu, det kan man kalla svårare än svårast !!!/images/icons/devil.gif

Johan K

Gammal & dryg
Exakt, men det är roligt med tabbar...[nt]

NT = No Text (Ingen text)

Tippis

Warrior
Re: Ah! Jag minns ...

Var det inte det äventyret där det fanns en not till SL:

Varje spelare har hur många kloner som helst, försåvida han inte försöker exempelvis komma över en klyfta genom att fylla den med kloner... /images/icons/wink.gif

Det var ett fint spel det...

Blippe

Warrior
Re: Nä !

Jag hoppas det inte var ironiskt menat...

läs ditt dubbla meddelande, och längst ner bör en liten knapp, "ta bort" finnas. Tryck på den!

Hasse

Hero
Litet tillägg.

"läs ditt dubbla meddelande, och längst ner bör en liten knapp, "ta bort" finnas. Tryck på den!"

Vill bara säga att det gäller att göra det relativt omgående då man inte kan ta bort sitt inlägg längre efter att en viss tid har förflutit.

Hasse

Hero
Så här gör du.

Du går in och läser det inlägg du vill radera. Jämte svara-sysmbolen har du en en ändra-symbol. Tryck på ändra symbolen för att komma vidare. Du får nu upp en sida som vi förhandsgranskningen och nedanför den redeigerbara texten jämte knappen med texten vill du verkligen ändra detta inlägg så har du en knapp med texten radera inlägget. Tryck på denna och och bekräfta att du verkligen vill radera inlägget, därefter raderas ditt inlägg. En förutsättning dock för att man skall kunna raderar sitt inlägg är dock att det inte gått för lång tid sedan man postade det, t.ex. ditt "så in i hel******" är numera för senat att radera. Jag tror att att tidsfristen är på 6 tim.