Nekromanti Arfert på bättringsvägen

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
Kan hälsa att Arfert mår mycket bättre nu än för bara ett par veckor sedan. Han fick åka hem över helgen och kommer förhoppningsvis bli helt utskriven om en vecka eller så.

Högerhanden/armen är fortfarande kass och han är jättetrött, men kan ta sig fram med käpp nu och han har en helt annan glimt i ögat nu :gremsmile:

Dröjer nog inte många dagar innan vi ser honom här på forumet igen :gremlaugh:
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Härligt att höra!

Det ska bli jävligt kul att se Arfert dyka upp igen.
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,596
Location
En mälarö
Det var förbaskat roligt att höra! Gamle Affe är grymt saknad! :gremlaugh:

/Anders


 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Jag var på vippen att föreslå en öl för att fira hans återkomst men insåg innan jag hann trycka på "Skicka" att det kanske inte är det mest hälsosamma i hans situation. Jävligt bra nyheter!


Storuggla, och en käpp är ju lite excentriskt
 

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Joined
23 Aug 2006
Messages
1,422
Verkligen skönt att höra! Ska bli kul att se honom här igen!

Tycker

Christian
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,993
Location
Port Kad, The Rim
Jag var och hälsade på Arfert idag. Han blickade framåt torts svårigheterna och vi pratade en del om hur oavslutade projekt, som Saga Okeanos, ska bli klara. Bra att han ser livet an på detta sätt.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Indeed, det är glädjande att höra. Har man ett mål blir det lättare att kämpa - och Arfert har nog flera - familjen, jobbet, spelhobbyn med mera. Ska bli roligt när han väl orkar skriva några rader och man kan växla några ord med honom igen. Arfert är liksom aldrig neggig - så som jag upplever honom här iaf. +10!
 
Top