Nekromanti Arizona - till sist!

Äntligen är det klart och vi har fått alla delar från tryckeriet. I slutändan blev det en fet modul på 120 sidor med linnetrådsbindning, hårda pärmar och en lös karta. Och den innehåller allt man kan tänkas behöva för att spela i området under hela Western-epoken (även om kartan och platsbeskrivningarna primärt täcker tiden fram till 1877). De första beställningarna skickas i veckan och spelet lär dyka upp i butikerna i nästa vecka. Vi ser fram emot att höra vad ni tycker!

/a & t
som planerar lite roliga saker till Westerns hemsida www.rollspel.com inom kort...

Cad

Veteran
underbart!!
beställning kommer när plånboken blir lite tjockare!

Tobias Eliasson

Veteran
Hade första spelmötet med nya kampanjen idag, som givetvis utspelar sig i Arizona, framför allt Tuscon.
Supplementet är underbart! Den enda egentliga nackdelen var att det blev ett jäkla bläddrande i boken när de gick runt och skulle utforska staden. Så vi ritar friskt på kartan, under tiden som de lär sig hitta i staden.

Men boken är verkligen hur användbar som helst! Jag kommer att köpa en till, för cirkulation i gruppen.

Vill ha, vill ha, vill ha!
Tyvärr är jag student och fattig som en kyrkråtta för tillfället. Men så fort jag får pengar ska jag köpa den.

Willie - som väntat ett bra tag på denna modul