Innocentius
Veteran
Jag slår vad om att varje SL. har en egen bild av Arkham. Hur ser Arkham ut idag? Mitt Arkham är stort och gotiskt och alldeles övedrivet mörkt. Fann att denna kliché miljö är ganska utnött. Jag tryckte in lite märkliga statyer och monument och en sightseeing runda på Miskatoni University där turister kan betala dyra dollar för att se en ver. av Necronomicon i en monter.
Men när man tänker efter borde Arkham se ut som vilken annan storstad som helst. Är borde finnas frappucino-caféer, Starbucks, McDonalds, konferenshotell, modellagenturer, IT-konglomerat, börshus, vårdcentraler o s v.
Jag upptäckte tidigt att det är skitcoolt att kombinera de här två moderna städerna och göra en av den.
Är intresserad av att höra hur ni andra byggt Arkham 2000
/Innocentius
Men när man tänker efter borde Arkham se ut som vilken annan storstad som helst. Är borde finnas frappucino-caféer, Starbucks, McDonalds, konferenshotell, modellagenturer, IT-konglomerat, börshus, vårdcentraler o s v.
Jag upptäckte tidigt att det är skitcoolt att kombinera de här två moderna städerna och göra en av den.
Är intresserad av att höra hur ni andra byggt Arkham 2000
/Innocentius