Kanske det
Min reviderade version kommer faktiskt att spelas första gången i kväll. Efter denna spelsession kommer jag nog bli tvungen att göra en del revideringar. Det kommer nog att ta lite tid, eftersom jag har en del annat göra. Bland annat så måste jag färdigställa hela den kampanj i vilken Armandes Testamente numera ingår som en naturlig del. Jag misstänker dock att folk (inte minst folket på Neogames) kommer att bli fruktansvärt sura på mig om jag lägger ut den reviderade versionen, eftersom jag har ändrat en hel del företeelser i Mundana, bland annat orts- och personnamn. Alverna är inte heller sig riktigt lika efter att ha genomgått min obarmhärtiga revidering. Vad det gäller själva äventyret har jag bland annat strukit hela den löjliga episoden med den mumifierade handen och hela tiden förutsatt att rollpersonerna själva de facto är zoriánriddare. Äventyret utspelar sig nu dessutom i sin helhet i Soldarn. Men tids nog kanske jag delar med mig av hela kampanjen. Jag är själv ganska nöjd med den.
- Targon, skrivare