Nekromanti Arrangera rollspel på HalmiCon !!

Johan K

Gammal & dryg
Det är inlägget är ett sådandär första-reklam-grejen för att höra om det finns folk härute i stugorana som är sugna på att vilja skriva ett rollspels-scnario till årets upplaga av HalmiCon,
Skulle det var det så vore det ämlans trevligt om ni skule vilja komam till HalmiCon & köra detta scenario.

/ Johan K, som förösker fiska lite folk till att skriva & lira rollspel på HalmiCon

Johan K

Gammal & dryg
Det har vi inte riktigt bestämmt ännu. Dock gissar jag på i början av juli. Så det bli ett konvent mitt i sommaren.

I Halmstad, de 2 år som jag varit där så har det varit i Kulturhuset där.
Dock så kan det ändras, dock är det inget som jag vet ännu. Tyvärr.

Ptjaaa, det är väll som alla andra konvent.. =)
Det är inte på några sätt ett stort konvent. Men det är å´andra sidan jäkligt mysigt där & jag har haft välldigt trevligt där. Speciellt när det gäller rollspels-scenariona.

Jag hoppas komma med med info, efter vi haft möte med alla som är inblandade.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Rollspel på HalmiCon

Har det blivit bättre nu sen du tog över rodret som rollspelsgeneral Kanne?

Mina minnen av rollspel på HalmiCon är något som mest verkar hända andra, och då av en slump i det allmäna kaoset.

Dock, Kulturhuset i folkparken är en trevlig lokal, lite underlig planlösning, men trevliga vrår att spela i. Dansateljen som vi spelade Höstdimma i för två år sen var jättemysig.

Johan K

Gammal & dryg
Kan du fixa ett konvent utan Link och med bättre väder än förra året? ;-)
Well, vändert kan jag inte styra över, tyvärr.. :gremsuck:
Link hörde jag ryktas om nån form av portning. Är dock inte säker på nått sätt om dessa rykten..

Johan K

Gammal & dryg
Re: Rollspel på HalmiCon

Har det blivit bättre nu sen du tog över rodret som rollspelsgeneral Kanne?
Well, hoppas på att jag ska göra ett bra jobb iaf.
Hur skulle du vilja styra upp det hela ? Tipps & trix är alltid välkoman ifrån er som arrar på konvent.