...och regelkorten som DeBracy gjorde finns nu att ladda ner på www.sagagames.com
Vilket nummer är det?Schtajner said:Såg att artikeln om dvärgar, Dantras och Svarta Lagunen dykt upp på sidan. Finns det möjlighet att även artiklarna om alver och norog dyker upp på sidan?
Artikeln om alver finns i 6/2006. Det är samma artikel som finns på Saga-bloggen som jag länkade till i senaste inlägget på Nor Bannog.Hans E Magnusson said:Vilket nummer är det?Schtajner said:Finns det möjlighet att även artiklarna om alver och norog dyker upp på sidan?
Har gått igenom de Fenix jag har själv nu och de nummer jag hittat Sagamatrial i är:
2/05
1/07
1/08
5/08
2/09
6/09
2/10
3/10
5/10
vilka har jag missat?
Huh! Jag tänkte ju på den där faunartikeln bara häromdagen, så jag måste ju ha läst den.Hans E Magnusson said:2/05 Gorlios av Octa, SLP porträtt
1/07 Fauner, Avaherna & Calanor, av Anders Lekberg
1/08 Konspirationer i Saga
tror jag
Har du en länk? Jag kan inte hittaDeBracy said:De andra två verkar finnas tillgängliga på Saga-bloggen, liksom artikeln om Norog. Värsta grymt, massor med material från Fenix tillgängligt i smyg! Det här luktar bloggpost.
Klart jag har en länk, jag är ju typ värsta informationsproffset! (även om jag inte var så snäll så jag delade med mig första gången)Schtajner said:Har du en länk? Jag kan inte hittaDeBracy said:De andra två verkar finnas tillgängliga på Saga-bloggen, liksom artikeln om Norog. Värsta grymt, massor med material från Fenix tillgängligt i smyg! Det här luktar bloggpost.
Funkar ju hur bra som helst. Förstår inte vad du talar om …Hans E Magnusson said:vad bra att du länkar för länken du har till sagabloggen på din blogg funkar ju inte, lite många h,t och p,en
Jag hittade ett eller ett par nummer till som med Saga-material i. Postat en sammanställning på Nor Bannog.Hans E Magnusson said:vilka har jag missat?