Nekromanti Arvidos skrotar i Stockholm helgen 16-18 augusti

Sodivra

Champion
Jag ska till Stockholm och hänga en helg, kanske också att jag är i stan någon av dagarna i veckan efteråt.

Vad får man inte missa om man spenderar en sommarhelg i huvudstaden?

För övrigtm, samkväm och en soffa att sova på mottags med kärlek!

Kram!

Sodivra

Champion
Obs, senaste gången jag verkligen strosade runt i stan var jag typ 9 och jag minns bara Vasamuseet och en färja lite suddigt, så ni har jungfrulig mark att så i här!

PS, jag har också med en bil, om man nu kan kalla härket för det.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Gamla stan är alltid trevligt att knata runt i, men gör sig nästan bäst en mörk och halvruskig höstkväll =)

Kul att du kommer till Stockholm. Om jag är fri den helgen (vilket jag inte är hundra på, men kanske) så ställer jag gärna upp på samkväm, så länge det inte är allt för friformsflummigt =)

Soffa kan jag tyvärr inte ställa upp med.

Eksem

Champion
Ät mexikansk mat på La Neta, drick glassdrinkar på Vampire Lounge, dansa på Trädgården, bada på Långholmen, läs serier på Kulturhuset, promenera i Nackareservatet, kolla på mumier på Medelhavsmuseet, köp stass på NK och spela rundpingis på Ugglan. T.ex.

Sodivra

Champion
Eksem said:
Ät mexikansk mat på La Neta, drick glassdrinkar på Vampire Lounge, dansa på Trädgården, bada på Långholmen, läs serier på Kulturhuset, promenera i Nackareservatet, kolla på mumier på Medelhavsmuseet, köp stass på NK och spela rundpingis på Ugglan. T.ex.
Awesome, tack!

Sodivra

Champion
Spider Jerusalem said:
Det låter kul att leka med Arvidos, om mamma säger att jag får.
Jag ska kolla, jag tror jag har min gästsäng ledig då med.
Awesome, tack!

RasmusL

Champion
Arvidos MC said:
Eksem said:
Awesome, tack!
...spela AW på random fik? (jag har inte stenkoll på schemat mitt men det kan vara en möjlighet. Saknar du sovplats och inte är bussrädd så har jag en soffa i utkanten av Norrtälje som står till ditt förfogande)

Eksem

Champion
Nu krockar det förvisso med forumölen, men på fredagen är det även Grolsch Block Party (i kvarteren typ 5 min från där forumölen är, förvisso) vilket brukar vara livat och dra till sig en massa folk.

Sodivra

Champion
RasmusL said:
...spela AW på random fik? (jag har inte stenkoll på schemat mitt men det kan vara en möjlighet. Saknar du sovplats och inte är bussrädd så har jag en soffa i utkanten av Norrtälje som står till ditt förfogande)
Åh, hm!

Först och främst vill jag uppleva staden. Men jag kommer med bil och behöver inte vara hemma igen förrän torsdag kväll. Kanske att jag åker en sväng till Visby, men i vilket fall finns det säkert tid i veckan för rollspel.

Sover gärna i Norrtälje! Hur ser det ut på vardagarna, hörru?

Och hur funkar det att ta bil till Stockholm, kan man parkera den billigt någonstans? :gremsmile:

G

Guest

Guest
Tänkte bara säga:

Kuken!

Jag är inte hemma när du är i Stockholm. Hade varit grymt kul att kuska runt i Stockholm med dig (man ser inga sevärdheter som boende i stan...)