Nekromanti Att avsluta medlemsskap

G

Guest

Guest
I mitt tycke bör det finnas en sådan funktion;
t.ex. vill jag inte ha kvar detta kontot (Avve) utan vill skapa ett nytt men med min nuvarnade E-post adress... så:
1. Bara plocka ner detta kontot, jag märker när det är borta...
2. Installera en sådan information eller berätta var den finns.

Tack på förhand

Balderk

Swashbuckler
Hej. Är du medveten om att du kan ändra din e-postadress på huvudinställningarna. Klicka bara på kontrollpanel så hittar du en meny där det står huvudinställningar. Där kan du ändra e-postadress, visningsinställningar, personlig information och mycket annat. Man behöver inte skapa ett nytt konto för det. Om du vill ha ett nytt nick är det ju bara att sluta använda det konto du nu har. Finns ju massvis med registrerade användare som aldrig har skrivit ett enda inlägg. Det går alltså att bara skita i att använda konton. Börja inte använda två konton samtidigt bara.

Hoppas jag har varit till någon jälp, men jag kan ju ha missförstått dig också.

/Balderk

anth

Vetefan
teknisk fråga av ren nyfikenhet

Vad händer om ni tar bort Avve och jag sedan klickar på Avve under avsändare i den här tråden?
(curiosity killed the cat)

Azagthoth

Myrmidon
Re: teknisk fråga av ren nyfikenhet

Tja, jag gissar att det kommer ett felmeddelande i stil med "användaren finns inte längre" eller "användaren kunde inte hittas i databasen". Men det är bara en gissning, jag har inget minne av att jag provat det i praktiken.

Gardener

Champion
Re: teknisk fråga av ren nyfikenhet

Alla inlägg finns kvar och så även namnet, men de är inte länkade till någon profil. Försöker man se på profilen via en länk som någon lagt in i ett inlägg eller dylikt så kommer den text Azag skrev att visas.

G

Guest

Guest
Grejen är den att om man registrerat med en viss E-post address kan inte en ny registreras på den även om man ändrar E-mailen på den nuvarande...