Nekromanti Att bli bannad

Organ

Out of time, out of mind
Vad innebär det egentligen att bli bannad, rent praktiskt alltså? Det står i reglerna att man kan bli bannad om man bryter mot forumets regler men det står ingenting om vad det egentligen innebär. Kanske nått att lägga in?

/Anders

EchonCique

Hero
Antecknat!

Vad innebär det egentligen att bli bannad, rent praktiskt alltså? Det står i reglerna att man kan bli bannad om man bryter mot forumets regler men det står ingenting om vad det egentligen innebär. Kanske nått att lägga in?
Jag skall ta och lägga det på minnet så det inte glöms bort under revisionen. Är tämligen säker på att Yassilus kommer göra likadant.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Bra tanke

Det har jag inte tänkt på själv, så det var bra att du påpekade. Det kommer med största sannorlikhet i revideringen av reglerna. Tack!

Det innebär att man inte kan skriva inlägg eller skicka privata meddelanden, men man kan logga in och läsa som vanligt.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det är änna olika

Innan jag blev tillsatt var nog policyn ban for life, men det har "lättats upp" lite till "vad moderatorkåren bestämmer" eller "när man visar att man kan följa reglementet".

Förhoppningsvis kommer en mer konkret plan i och med revideringen av reglerna som kanske kommer snart, om jag får tid och sätta mig ned.