G Guest Guest 25 Apr 2003 #1 att det ska vara så svårt att hitta sitt eget inlägg det är ju sjukt ps: kolla in denna coola bild
W WolmerX Warrior Joined 22 Jun 2000 Messages 365 Location Göteborg 25 Apr 2003 #2 Visst, bilden var snygg men va menar du med inlägget? Känns ganska OT va?
G Guest Guest 25 Apr 2003 #3 Re: att det ska vara så! (ja menna) jag skrev ett inlägg för några dagar sen som jag inte hitta ingen tills jag kom på att att man ska söka efter det!
Re: att det ska vara så! (ja menna) jag skrev ett inlägg för några dagar sen som jag inte hitta ingen tills jag kom på att att man ska söka efter det!
avatarex Helmgast Joined 18 Dec 2000 Messages 4,233 Location Göteborg 25 Apr 2003 #4 Det är ju Dantes gamla! [ot] Och pga o-teet borde denna tråd låsas.
GrottrolletNaug Swashbuckler Joined 12 Dec 2001 Messages 3,026 Location Uppsala 25 Apr 2003 #5 Vad har detta att göra med Eon? Hallå? Detta är eonforumet, kan du inte posta sånt här på t.ex. rollspelsforumet ett rollspelskultur. /Naug
Vad har detta att göra med Eon? Hallå? Detta är eonforumet, kan du inte posta sånt här på t.ex. rollspelsforumet ett rollspelskultur. /Naug