Nekromanti Att göra sig av med lik

Ymir

Liten kantbaron
En annan mördare som faktiskt aldrig blev gripen är ju allas kända Jack the Ripper. Han skar iof fingrarna av offren, men lämnade dem på platsen. De kunde aldrig gripa någon för desssa morden för att det helt enkelt inte fanns några vittnen eller några bevis som pekade mot någon speciel person(även om det fanns misstankar och mängder av konstiga teorier).
Fast Jack the Ripper hade ju så blivit gripen om polisen inte varit så jävla...y'know....1800-tal.

Ted Bundy var ju smart på allvar dock. Han rövknullade hela tiden polismakten genom att korsa delstatsgränser och på så vis utnyttja USAs skumma federalism till sin fördel. Vad jag minns hade han fetisch för att bita sina offer dock, vilket omsider kunde koppla honom till morden.

- Ymir, påpekar

Pendragon

Swashbuckler
Liksom många andra här har jag inget körkort. Däremot har jag en trädgård som är praktiskt taget helt utan insyn. Förutsatt att jag har tid på mig, får jag helt enkelt lyfta undan några av stenplattorna och begrava härket så djupt jag förmår där (att gräva ned något i gräsmattan blir svårt att dölja) och sen låtsas som det regnar i ett par år. Det är nog också en bra idé att inte flytta, utifall att den nyinflyttade vill ge sig på lite trädgårdsarkitektur...

För ett par år sen hade jag haft lite bättre förutsättningar. Om jag hade varit desperat nog att dra in andra i härvan, så hade jag utnyttjat mina kontakter. Jag hade nämligen ett par väldigt nära vänner som jobbade med jourtransport (dvs likhämtning) och begravningar. Vid nåt tillfälle frågade jag dem om det hade varit svårt att få en kropp att försvinna. Jag fick ett unisont nej. Det hade bara varit att dumpa den i en kista tillsammans med en befintlig döing. Eftersom de dessutom ofta stod till tjänst som kistbärare hade den extra vikten inte märkts heller...

...och detta var innan någon av oss sett Smala Sussi.

/Joel