baronMaxDurhal
Veteran
För ett tag sedan förfrågade jag mig om att köra Noir i Cyberpunkens tecken. Det har nu gjorts i ett spelmöte och fungerade rätt hyffsat. Dock har jag och min spelare insett att vi är barnsligt förtjusta i den köttiga settingen som finns i Mutant Chronicles. Vi ska nog först köra spelet normalt och testa (Var ett tag sen sist, och har hört att ala gillar att dubblera vapenskadan vilket låter vettigt) men jag är otroligt förtjust i Noirs system och känner att Mutant Chronicles egentligen borde vara ett rätt enkelt system att modda till Noir.
Men jag undrar fortfarande om det finns folk som redan gjort detta? Det skönaste vore väl om vapenmodifieringar och förmågor som ljuset eller symmetrin redan var färdigmodifierade, men jag skulle uppskatta om folk som har gjort dylika saker gav mig svar.
Men jag undrar fortfarande om det finns folk som redan gjort detta? Det skönaste vore väl om vapenmodifieringar och förmågor som ljuset eller symmetrin redan var färdigmodifierade, men jag skulle uppskatta om folk som har gjort dylika saker gav mig svar.