God45
#PrayersForBahakan
Så jag har under det senaste året skrivit lite längre saker. My Drinking Problem, Razor Girls och kommande De som måste dö ligger alla bekvämt över 10k ord och Nerva Actual play rapporten var lite över 20k ord. Vilket, medan det inte är det längsta jag skrivit, är ganska långt för mig personligen. Och alla de grejerna har varit projekt som krävt att jag planerat, gjort rättstavning, fått feedback från andra och så vidare. Just nu håller jag på att skriva en fantasy roman, något som är ännu längre än det jag gjort tidigare och som kommer kräva mer efterarbete och fler omskrivningar.
Mitt problem är att jag är en absolut slampa för uppmärksamhet och gilla markeringar och liknande. Och när jag skriver kortare grejer får jag sådana hela tiden! Och det får mig att vilja skriva fler saker. Men det är svårare att få den kicken under ett längre projekt.
Hur hanterar ni andra som skriver längre saker att skriva just långs projekt? Har ni liknande problem som mitt eller har ni helt andra problem? Hur hanterar ni dem?
Mitt problem är att jag är en absolut slampa för uppmärksamhet och gilla markeringar och liknande. Och när jag skriver kortare grejer får jag sådana hela tiden! Och det får mig att vilja skriva fler saker. Men det är svårare att få den kicken under ett längre projekt.
Hur hanterar ni andra som skriver längre saker att skriva just långs projekt? Har ni liknande problem som mitt eller har ni helt andra problem? Hur hanterar ni dem?