Nekromanti Att sortera användares inlägg

Organ

Out of time, out of mind
Jag skulle tycka det vore bra om det fanns knappar att sortera med när man har tryckt på "visa användarens alla inlägg", precis som man kan göra med användarna på användarlistan. Nu radas de bara upp i kronologisk ordning och om man t.ex. vill se en användares första inlägg kan man få sitta och trycka till fan avlöser en.

Skulle det gå att ordna?

/Anders

Dimfrost

Special Circumstances
Just för att hitta en användares första inlägg går ju att fixa genom att genomföra en sökning istället, och ange ett lagom stort antal inlägg som ska visas per sida. Men jag håller med i övrigt.

/Dimfrost

Rising

Vila i frid
Ett litet tips är att skriva in siffror direkt i URL-raden. Då kan man bläddra fram massor med sidor i taget, och man känner sig dessutom 1337 när man gör det!

Så här låter jag när jag gör det:

"Dr Pepper! Hockeyfrilla! Bockskägg! Star Trek! Tunnhårig! Runda glasögon! Förnamnsbasis-referenser! X-files-T-shirt! Tjockis! Nasalt skratt! Laserpenna på min nyckelring! Oskuld! Here I come, wooosh!"

Sodivra

Champion
Va! Det skulle ju bli skitmånga...! *Testar* Meh! Funkade ju fint! Scrolla genom alla var en sublim upplevelse. Plötsligt byter användarnamnet färg men man kan inte stanna för att man hålt uppåtknappen nedtryckt så länge och den gamla färgen rusar iväg, bort, obönhörligen medans man susar genom historien. Ballt.

Jag ser att jag postade mycket i början på 2004. I juli i år postade jag ingenting på en månad. Det måste vara personligt rekord.

Det här inlägget var bäst.