KÖPES Autoduel Quarterly-tidningar?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
8,022
Location
Nordnordost
Någon som tröttnat på sina ADQ till Car Wars? Jag är intresserad!

Skulle möjligen kunna vara intresserad av annat Car Wars också, men jag har nog det mesta i regelväg redan tror jag.
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
848
Location
Umeå
Jag ska kolla om jag har dem kvar. Hade några nummer från 90-talet, men de kanske fortfarande är utlånade till en kompis sedan innan millennieskiftet.
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
848
Location
Umeå
Jag ska kolla om jag har dem kvar. Hade några nummer från 90-talet, men de kanske fortfarande är utlånade till en kompis sedan innan millennieskiftet.
Hittar inte mina tyvärr. Troligen fortfarande utlånade.
 

Enstoeringen

Anonyma Psykonauter
Joined
12 Apr 2021
Messages
288
Någon som tröttnat på sina ADQ till Car Wars? Jag är intresserad!

Skulle möjligen kunna vara intresserad av annat Car Wars också, men jag har nog det mesta i regelväg redan tror jag.
Off/OnTopic: Har ägnat morgonen till att bildsöka Autoduel Quarterly och jäklarns vilka snygga omslag de har. Blir (som vanligt och alldeles för ofta numera) väldigt nostalgisk då jag minns dessa (och SJG:s små plastbox-spel) från Hobbyhörnan i Uppsala.

Hoppas verkligen att du får tag på tidningarna.

Edit: Du har säkert sett det redan men dels finns det att få tag på från Ebay men även från Warehose23 (men då som pdf:er).
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
8,022
Location
Nordnordost
Off/OnTopic: Har ägnat morgonen till att bildsöka Autoduel Quarterly och jäklarns vilka snygga omslag de har. Blir (som vanligt och alldeles för ofta numera) väldigt nostalgisk då jag minns dessa (och SJG:s små plastbox-spel) från Hobbyhörnan i Uppsala.

Hoppas verkligen att du får tag på tidningarna.

Edit: Du har säkert sett det redan men dels finns det att få tag på från Ebay men även från Warehose23 (men då som pdf:er).
Jo, det blir väl en vända på Ebay i framtiden, men jag tänkte se hur långt jag kan komma lokalt först bara att slippa betala internationell frakt gör ju skillnad.
 
Top