Nekromanti Avatar [kort][filmlänk]

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag vet inte vad det här är, men det ser onekligen rätt coolt ut: Avatar.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Vitulv said:

Arth... Ja, jag har tänkt se den där trailern ett tag nu, men nu har Apple bestämt att om man inte kör Windows eller Mac med deras Quicktime installerat, så ska man minsann inte få se några trailers.

Buuuuuuuu, Apple.

Rising

Vila i frid
Jag såg trailern för första gången innan Inglourious Basterds. Det ser helvrickat ut, och jag får enorma floppvarningar på min radar. Lite i Waterworld-klass.

Hoppas att jag har fel.

Jarl

Hero
Märkligt utseende på filmen; de verkar ha försökt göra så allt ser CGI ut, även de riktiga människorna. Kan inte bestämma mig för om det funkar eller inte.

Jarl

Hero
krank said:
Vitulv said:

Arth... Ja, jag har tänkt se den där trailern ett tag nu, men nu har Apple bestämt att om man inte kör Windows eller Mac med deras Quicktime installerat, så ska man minsann inte få se några trailers.

Buuuuuuuu, Apple.
Länken går ju direkt till en .mov, är det inte bara att ladda ner och se lokalt?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jarl said:
Länken går ju direkt till en .mov, är det inte bara att ladda ner och se lokalt?
De har wrappat den på nåt sätt, när jag försöker ladda ner får jag en fil på 90kb.

Anders Åstrand

Swordsman
Jag har samma problem som krank. Är det här samma trailer?

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j6AAt-oV3wE"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/j6AAt-oV3wE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

Min reaktion på den där är "jaha". Det visuella var inte så häftigt att den funkade utan ljudeffekter.

Början ser cool ut, men sen när den blir någon rutten fantasy verkar den rätt kass.