Impetigo
Ärkebiskop
Ok, blev det tydligare när jag förklarade?Helt förfärad skulle jag inte säga. Snarare lite fundersam vilket var därför jag frågade.
Ok, blev det tydligare när jag förklarade?Helt förfärad skulle jag inte säga. Snarare lite fundersam vilket var därför jag frågade.
Ligisten BB7 verkar vara på ligisternas sidaEtt stretchgoal per runda avslöjas, vi vet slltså inte om vi har Josabeth eller inte.
Jag tyckte då som nu att ”ett stretchgoal per runda avslöjas” lät som en ad hoc-lösning och att det bara var för att luftarens förmåga kom i spel som bb7 valde att avslöja det strechgoalet…
Yes det tycker jag. Uppskattas alltid med snabba svarOk, blev det tydligare när jag förklarade?
Var det allt vi fick?Vi behöver vänta in
Ligisten BB7 verkar vara på ligisternas sida
Ulvkramaren har lagt in mekanik som verkar kunna hjälpa ulvarna mer när det behövs beroende på hur det går. Snacka om viktat spel till Varulvarna
Hur tänker du om du jämför Sidd med Fjodor i nuläget?Jag väljer trots allt att rösta på Fjodorsenuba. Han är den jag misstänker mest. Anderssons siarclaim får vi (ni) jobba på i R2. Om jag ser ut att åka får jag outa strax innan 8.
Han har varit online den senaste timmen, men inte postat något alls. Eller reagerat på något. Sen när han väl postar så är det två meningar totalt random.Jag är fullkomligt häpen över att Andersson/Fjodor försvunnit. Vad är grejen med Sidd? Vad får er att tycka att han är misstänkt?
Ja, jag tror att det kan vara legit ändå i R1 att rösta ut någon för att 100 % bli av med en risky förmåga.Fan asså det är inte lätt det här. Drar också över till Fjodor. Tror att en ulv Sidd har kämpat med både näbbar och klor för att hålla sig kvar.
Blir Fjodor rösten landar på. En Basse med potentiell viktigt roll kan vi inte heller skicka. I övrigt har jag skrivit om Fjodor innan. Sen så ska det ju ha smulats vaktis vilket egentligen inte är grönande även fast det på Fjodor lite har använts som en sköld med att ha en viktig roll. Samtidigt är den ju livsfarlig i ett sent skede om den är i fel lag.
Röst: @fjodorsenuba
Skrev en lite längre post tidigare där jag skrev av mina tankar kring fjodor. Mellanmjölk som bara den blev väl svaret med några grejer jag fastnat vid eller inte förstod.Ja, jag tror att det kan vara legit ändå i R1 att rösta ut någon för att 100 % bli av med en risky förmåga.
Men jag ställer mig lite frågandes till var du och Basse ser Fjodors rödande spel? Det har varit inaktivt, men när det väl har varit har det varit produktivt och inställsamt ändå.
Ingenting i den posten motiverar riktigt en röst på Fjodor just nu, speciellt inte med tanke på de senaste typ två timmarna eller så. Eller tycker du själv att den analysen på Fjodor fortfarande håller?Skrev en lite längre post tidigare där jag skrev av mina tankar kring fjodor. Mellanmjölk som bara den blev väl svaret med några grejer jag fastnat vid eller inte förstod.