KÖPES Axis & Allies War at sea

Ram

Skev
Lite fel forum säkert, men jag har förstått att herrskapet är den där typen av fantastiska nördar som samlar på saker som ni inte vet vad ni skall göra med sedan. :)

Jag köpte precis ett par mindre uppsättningar A&A War at sea av Krille och en annan trevlig gentleman och fick i vanlig ordning en sådan där blodad tand. Så jag undrar om någon har några gamla skepp som ligger och dammar i någon låda som de kan tänka sig att sälja till mig? Vad det är för grejor är i princip oväsentligt, vi kör med precis vad som helst. Det tog mig säkert 7-11 minuter att snickra ihop en alternativ historia där Hitler aldrig kom till makten, där Versailles-freden kom med en klausul där alla förband sig till att inte ha någon stående landarmé att tala om i Europa för att undvika att sådana dumheter händer igen och att man för att komma runt det stationerade trupper ute i kolonier eller ute hos allierade och att det blev kapprustning på haven i stället. Ni vet, sådant där charmigt nonsens som gör att Japaner och amerikaner kan slåss tillsammans mot Britter, tyskar och italienare om så behövs.

Så, någon som har något att sälja månntro? Allt är av intresse, men om det skulle innehålla ett icke-brittiskt Battleship eller några coola fighter-plan så skulle farbror bli en extra glad aspirerande plast-amiral.

Ram

Skev
Ingen..? Så jag kommer att få hänfalla till eBay som en annan proletär? Ledsamt på min ära… :)