Björn den gode
Swashbuckler
Jo jag vet att det här området varit uppe förut, men utvecklingen går ju fort och det verkar finnas mycket trevlig expertis här på forumet....
Då jag nu lyckats förstöra inte bara batteriet utan även skärmen på min gamla bärbara så tänkte jag köpa en ny. Det jag tänker mig är:
13'3-skärm
Windows7
och den ska kunna spela upp hd-video utan hack.
Bra saker är:
batteritid,
hållbarhet (tex om det går att köpa nytt batteri utan att det kostar en massa så är det bra, eller om den helt enkelt har så bra kvalité att den håller säg 3-4 år),
lågt pris
Det jag hittat som verkar intressant är:
Lenovo thinkpad edge
samsnug 3-serie
Sony vaio
och lutar väl just nu åt den mellersta, men jag har ingen större koll på sånt här alls, så verkar den vettig?, har jag missat nåt annat som jag borde kollat på istället?, och vad ska jag egentligen tänka på?.. så många val...
Då jag nu lyckats förstöra inte bara batteriet utan även skärmen på min gamla bärbara så tänkte jag köpa en ny. Det jag tänker mig är:
13'3-skärm
Windows7
och den ska kunna spela upp hd-video utan hack.
Bra saker är:
batteritid,
hållbarhet (tex om det går att köpa nytt batteri utan att det kostar en massa så är det bra, eller om den helt enkelt har så bra kvalité att den håller säg 3-4 år),
lågt pris
Det jag hittat som verkar intressant är:
Lenovo thinkpad edge
samsnug 3-serie
Sony vaio
och lutar väl just nu åt den mellersta, men jag har ingen större koll på sånt här alls, så verkar den vettig?, har jag missat nåt annat som jag borde kollat på istället?, och vad ska jag egentligen tänka på?.. så många val...