Nekromanti Bärsärkagång

Tiraken_UBBT

Veteran
Tiraker kan ju gå in i bärsärkagång men är dett a så bra visst är det ju skit bra men man ska ju slå ett ob3t6 för att inte dunka ner sina vänner mot sitt psy, och tiraker brukar ju inte ha vidare mycket psy min tirak har 9 i psy och jag anser inte att det är en så bra regel hmm och att man aldrig slutar slå förän alla fiender är död och det är ju ganska lätt att dö om skulle hänga med grabbarna ute på ett plundrings tåg och om man skulle bli lite skadad så fortsätter man ju bara till nästa fiende och nästa det är ju skit stor risk att man dör!!!

Punkt?

Ja visst. Man får ta fördelarna med nackdelarna.

Varför skrev du inte dina frågor på samma inlägg? Nu har ju massa intressanta diskussioner försvunnit.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Roblin

Warrior
Känns begagnat men, ja.
Det är ju lite det som är bärsärkargång, att bara veva på oberoende av vad som händer. Man kan ju knappast räknas som tillräknelig eller i stånd att göra bedömningen att "oj! vilket otäckt sår jag fått på armen, bäst att gå och få det ombundet".

-roblin-

Helmgast
Tio i topp.

Ju fler nya inlägg som kommer, ju fler gamla inlägg försvinner från topp tio. Därmed minskar antalet svar på de gamla,eftersom folk inte är på sida två (1) så ofta. Då blir Silversurfan sur.

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.