Nekromanti Bäst i världen

Dilandau

Myrmidon
Nu, när jag besökt detta rollspel.nus forum i snart 3 år, skulle jag vilja passa på att säga att jag aldrig under min tid på internet varit med om ett forum med bättre stämning! Jag har deltagit i många olika former av diskussionsgrupper om många olika ämnen, men detta är helt enkelt det bästa jag varit med om. Intresstanta inlägg, god "kamratanda", få flamewars (och jag har märkt att speciellt rollspels-forum har en tendens att få en väldigt dålig stämning, men mycket tjaffs mellan deltagarna.)

Tack, rollspel.nu.

Troberg

Sinister eater
Nu, när jag besökt detta rollspel.nus forum i snart 3 år, skulle jag vilja passa på att säga att jag aldrig under min tid på internet varit med om ett forum med bättre stämning! Jag har deltagit i många olika former av diskussionsgrupper om många olika ämnen, men detta är helt enkelt det bästa jag varit med om. Intresstanta inlägg, god "kamratanda", få flamewars... Bäst.
Japp. Instämmer. Det är det enda forum jag varit på där jag faktiskt tycker att en forumsträff är en intressant grej.

Hade bara jag, Rising och Krille haft vett att hålla tyst så hade vi blivit av med många av tvåpartsmonologerna också, men hur kul hade det varit? :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg
Uj ja !

Tänkte åxå på det där om trevlig stämmning ! Dels på forumena, där man får en hel del vettiga svar... Sen så när de slängde upp den där vrålrutan, eller vad den nu kallas.. :gremgrin: Tycker att det blev lite mer trevligare då man kunde snacka med folket här åxå.. Det blir ju en annan grej då. Eller hur..

Johan K

Gammal & dryg
Era intressanta disskutioner !

Hade bara jag, Rising och Krille haft vett att hålla tyst så hade vi blivit av med många av tvåpartsmonologerna också, men hur kul hade det varit?

Det hade nog inte varit så skoj nä... Det är faktsitk ganska skoj att försöka följa era disskutioner.. :gremlaugh: :gremlaugh:

Troberg

Sinister eater
Re: Era intressanta disskutioner !

Det är faktsitk ganska skoj att försöka följa era disskutioner..
Om du skulle lyckas, kan du förklara för oss? Jag har själv lite svårt att hänga med ibland.

Johan K

Gammal & dryg
Önskar mig själv lycka till...

Om du skulle lyckas, kan du förklara för oss? Jag har själv lite svårt att hänga med ibland.

HeHe, jadu.. Det är en helt annan femma... Om jag lyckas så ska jag säga till... Absolut !

walium

Ganska töntig, faktiskt
Bästast i hela världen

Ja, visst är det en charmig samling knasbollar som lever här på forumet, denna kreativa oas i internetrymden. Sällan har någon sida inspirerat mig så mycket som denna.

Mask_UBBT

Hero
Det roligaste med det här är ju att så gott som alla admins är på gothcon, så de kan inte uppskatta allt detta beröm :gremsmile:

Vilka förlorare :gremgrin:

/mask - som åxå gillar forumet, vilket kanske märks av hans närmast tvångsmässiga närvaro....

Azagthoth

Myrmidon
Man tackar för beröm, det värmer alltid. Det hade inte varit detsamma utan alla våra duktiga medarbetare moderatorerna. De gör ett hästjobb och får på tok för lite uppskattning. Hatten av till dem.

seinet

Swashbuckler
Jag skall försöka framföra det till resten av admin imorgon ifall jag träffar dem.

/Seinet Wintermute - Skall jobba inatt så jag spelar inte Pass 6

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kan bara instämma. Jag har bara varit här i knappt två och ett halvt år (sicken amatör man är :gremwink: ) och jag har bara haft ett par få uppehåll men abstinensen har varit för stor. När ska vi se det första behandlingshemmet? :gremwink:

King Kromm

Hero
Håller med!!

Har vart här i ungefär 3 år, 4 månader, 21 dagar och 3 timmar just nu, om jag räknat rätt, men i vilket fall så är detta det bästa forumet i världen, och det är inte bara ämnet och allt sånt, utan aktiviteten är lagom, lagom stort forum också, eftersom man känner igen de föesta nicken, plus att indelningen är lagom, för inga forum blir överfyllda, möjligen eon, som säkert får 50 inlägg om dan(??)

Det enda problemet är att folk passar på att inte skriva jätte mycke när just jag är online, eller iaf aknd et kännas så när man sitter och gör inget i skolan och väntar på några roliga inlägg här.. :gremsmile: