Tja, en egotripp skulle få mig att säga Terra Draconis (www.surf.to/ferret) och ett försök till objektivitet skulle få mig att säga Västmark (www.foxtail.nu).
<font size=+1"></font>
Svårt att välja. Västmark är verkligen bra och likaså Zhoria som har hyfsad utgivningstakt på nya grejor. pzmg.nu tror jag adressen är. Annars hittar du länk på rollspel.com.
Måste säga att själv är bäste dräng. Om du har lust och ork skulle jag nog rekommendera att du satte ihop något eget. Det brukar ju ändå alltid bli så att man börjar joxa runt i reglerna och spelvärden så varför inte göra det från scratch. Om du dessutom har ett par snälla och intresserade kompisar kan ni ju jobba ihop. Själv sitter jag dock ensam och knåpar eftersom mina kompisar är ena lata jävlar som bara vill ha saker och ting serverade.
Fly me to the moon and let me play among the stars
Som finns hos www.pmzg.nu tycker jag är bäst. Västmark är också bra...men jag tycker Zhoria är bättre, och dessutom finns det ett flertal moduler (även dessa gratis) som tillbehör.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.