Anarchclown said:Annars är det nog nordpolsridkängrun. Den är inte så tuff. I allmänhet var dock böckerna jävligt bra illustrerade och coola.
Anarchclown said:Svanmön var ju tex hundra gånger coolare och hon var ju också älvfolk, kunde inte hon ha fått ha en form med vingar istället. (Fick för övrigt reda på att svanmön kommer ifrån rysk mytologi vilket bara gjorde henne ännu coolare).
Sämsta varelsen i monsterbok 2? Eh [...] Annars är det nog nordpolsridkängrun. Den är inte så tuff.
Evokee said:... Jag ville även slå ett slag för irrbloss (en älva som bor i en lite eldslåga)...
Cogitare said:Ja, fy faan! De sög ganska kraftigt.
Dimalvernas +10 (!!!) i PSY eller vad det nu var, var helt sjukt. Men det var inte fullt lika mycket alvrunk som i boken "Alver" till DoD91. Jag önskar att den boken aldrig hade gjorts. Alviskt papper och alviska pennor som bara gör att du skriver lite bättre. Jag rasar!
Med detta sagt så håller jag med om att jag tyckte monsterboxen (och i stort sett alla former av monsterböcker och boxar) var något jag tyckte var sjukt ball fram till en viss punkt i min rollspelskarriär.
Cog.