Rising
Vila i frid
Jag älskar templates, de kan förvandla en varelse till något helt annat, både kosmetiskt och spelmässigt. Nu undrar jag, vad är de coolaste template + monsterkombinationer ni kan komma på? Både de som bara är tuffa i största allmänhet (allt blir exempelvis häftigt med Insectile och Reptile-templaterna) såväl de som är grymma spelmässigt; som gör ett monster jättefarligt eller som ändrar dess roll markant.
Jag är så lökig så jag bara... öh, "Wood Elemental Grell borde vara bra. Flyghastigheten påverkas inte, den får lite naturligt skydd och det kan den ju behöva, samt en distansattack..." men samtidigt är jag ju medveten om att den kombon inte är riktigt hundraprocentig. Knappt ens halvbra. Fast jag kan tänka mig att den skulle se rätt grym ut.
Så... Era idéer?
Jag är så lökig så jag bara... öh, "Wood Elemental Grell borde vara bra. Flyghastigheten påverkas inte, den får lite naturligt skydd och det kan den ju behöva, samt en distansattack..." men samtidigt är jag ju medveten om att den kombon inte är riktigt hundraprocentig. Knappt ens halvbra. Fast jag kan tänka mig att den skulle se rätt grym ut.
Så... Era idéer?