Nekromanti bättre forum

uttu

Veteran
skaffa ett sånt som de har på mutant.nu
d är bättre
överskådligt enkelt och bra

Eksem

Champion
Äh, uh, skulle du kunna utveckla det där lite... vad är den stora skillnaden mellan mutant.nu-forumet och det här som gör det forumet så mycket bättre? Det här forumet har nämligen fler inställningar än man kan tro, så funktionen du söker kanske redan finns.

Krille

Super Moderator
För att vara lika hjälpsam och konstruktiv...

"skaffa ett sånt som de har på mutant.nu
d är bättre"

Nä.

Storuggla

Champion
Uppe i högra hörnet står det "Trådat" och "Platt". Tryck på platt så ser det ut som hos järnringen. Jag antar att det är det du menar i alla fall.

Storuggla, pekar

Sodivra

Champion
Och sen så klickar man på "Minimerad" och "Visa senaste 2 dagarna" när man gått in på ett av forumen, så blir det precis som Mutant.nu, förutom hur dom aktiva trådarna sorteras.

Troberg

Sinister eater
skaffa ett sånt som de har på mutant.nu
Nej, jag är på ett antal forum som har det systemet (eller väldigt likt) och det suger. Det kanske är lite enklare att komma igång med, men det är en pest i längden. Jag tycker UBB.threads är ett av de bästa jag sett, både när det gäller överskådlighet och funktion, och jag har sett det mesta.

Johan K

Gammal & dryg
Tjaaa, om jag ska vara ärlig så är det här forumet välldans enkelt & lättöverskådligt. Man vänjer sig vid det snabbt som tusan, jag gjorde det iaf... :gremcrazy:

Troberg

Sinister eater
nu är d lättare, och d går mkt fortare, att läsa
Fast du måste inte skriva fullt så fort. Spara kortsvenskan för chatten.