Nekromanti Bamse

Draco

Veteran
varför kan ja inte komma åt bamserollspelet på den här sidan?? fler som har problem me de?? [color:\\"#FF00FF\\"] [/color] :gremconfused:

måste ju bara ha de ju!!!! de lär ju va såå mäktigt :gremtongue:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Re: Bamse [OT]

Varför kan jag inte komma åt Bamserollspelet på den här sidan? Är det fler som har problem med det?

Jag måste ju bara ha det ju! Det lär ju vara så mäktigt!

wilper

Varför kan jag inte komma åt Bamserollspelet på den här sidan? Är det fler än jag som har det problemet?

Jag måste ju bara ha det ju, det lär ju vara så mäktigt!

wilper

Är det fler än jag som har problem att komma åt Bamserollspelet från den här sidan?

Jag måste ha det eftersom det lär vara så mäktigt.

wilper

Re: Vad håller du på med? [NT] [OT]

Nä, när jag väl listat ut vad han ville så tyckte jag att fler skulle slippa klura, så jag skrev en översättning till svenska.

Först ordnade jag bara stavningen och lade till några ord som jag saknade. Sedan så såg jag att det var rätt underlig syftning i första stycket, så då petade där med. Slutligen så städade jag lite i sista stycket, en mening med två, och sedermera tre, "ju" är omständig att läsa.

--
Nu är det bara att vänta tills språkgamarna börjar analysera mitt svar också. :)

Man Mountainman

Storsvagåret

Finnas det fler personer som liksom jag hafva problem med att nå Bamserollspelet från denna informationsnod på det världsomspännande nätverket av kalkyleringsmaskiner?

Jag känner ett starkt behov av att hafva det i min ägo, ety jag hyser misstankar om att det kommer att skänka mig stort välbefinnande.

Troberg

Sinister eater

Nä, när jag väl listat ut vad han ville så tyckte jag att fler skulle slippa klura, så jag skrev en översättning till svenska.

Först ordnade jag bara stavningen och lade till några ord som jag saknade. Sedan så såg jag att det var rätt underlig syftning i första stycket, så då petade där med. Slutligen så städade jag lite i sista stycket, en mening med två, och sedermera tre, "ju" är omständig att läsa.
Du vet att man kan ändra ett inlägg?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Onödigt

Draco må ha stavat dåligt och skrivit ett inlägg på fel forum men han förtjänar ändå ett bättre öde än en massa hånfulla kommentarer och lustigheter. Jag förväntade mig ett mognare beteende både ifrån dig och Dnalor. Ni borde skämmas.

Azagthoth

Myrmidon

Det hoppas jag att de inte gör. Att skriva om någons inlägg i tre olika varianter är dessutom rätt taskigt. Skärpning. Ärligt talat så var ursprungsinlägget inte särskilt svårt att förstå, så någon "översättning" är överflödig. Det är nästan så jag måste varna dig för inläggsjakt...

wilper

Så, nu har tråden fler inlägg som i mer eller mindre negativa ordalag kommenterar mina kommentarer än jag gjorde inlägg, och ändå har inget egentligt svar kommit på frågan.

Men jag är inte sämre än att jag ber om ursäkt om någon blev illa berörd.

Men frågan kvarstår, är det någon som vet vart Bamse-spelet har tagit vägen, även jag har försökt att ladda ner det utan framgång.

Azagthoth

Myrmidon

Jag vet faktiskt inte. Hemsidan det låg på verkar inte finnas längre, användaren kanske har bytt leverantör eller dylikt. Spelet har legat uppe ganska länge, det kom hit så tidigt som 1999...

Skall försöka få tag på det igen.

Gardener

Champion

Så här ligger det till. Spelet låg på Gamers' Guilds hemsida och vi fick inte lägga det hos oss varför det bara finns en länk. Sedan länge har dock GG:s hemsida varit borta från nätet (och då fick vi lägga upp alla deras scenarion hos oss) och därför finns inte Bamse-rollspelet tillgängligt heller. Jag har det dock liggande på hårddisken, men jag har ingen aning om ifall jag får sprida det vidare och måste först få tag på den ansvarige innan jag kan lägga upp det. Tills vidare kommer spelet alltså att plockas ner från siten.