Re: Auch
Ja, det går alldeles utmärkt, som jag har förklarat ett otal gånger i olika trådar, att betala in pengar på sitt paypal-konto från sitt internetbankkonto. Dvs, man kan betala in via bank- eller postgiro. Jag har själv gjort det och det gick alldeles utmärkt, så har även minst en person till.
Vad man gör är att man registrerar sig på PayPal, se till att läsa vad som står, det gäller att registrera ett "internationellt" konto och man behöver inte registrera ett kreditkort. Sen klickar man på länken "Add funds" och läser sedan om hur man lägger till pengar, de har även direktlänkar till de tio eller så allra vanligaste svenska internetbankerna. Sen tar det ett par dagar (3 arbetsdagar tror jag) innan pengarna kommer in på ens konto. När de gör det får man ett email om det, och då är det bara att klicka på vår sponsringsknapp och föra över pengarna.
En utförligare beskrivning av detta kommer att komma upp på sponsringssidan också så småningom, men för tillfället spelar jag för mycket GTA3 för att ha tid att skriva det. =]