Nekromanti Bannern?

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Grunnade på en sak, bannern för Fenix här på Rollspel.nu, säger "ny svensk speltidning". Är det inte dags för ett annat budskap? För Fenix har väll funnits några år nu?

-Gunnar (stundom lite reklampetig, men menar väl)
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
"ny svensk speltidning". Är det inte dags för ett annat budskap? För Fenix har väll funnits några år nu?

Jag tänkte först säga "men det är fortfarande den nyaste svenska speltidningen", fast det hänger väl på hur man vill tolka vad Signaler håller på med... Nå, sett med andra speltidningars numrering så är den senaste Fenix nr 21; den står sig väl i de flesta jämförelser. (-:

Rååger Måår, förresten -- tidningen Okej startade runt 1980 som pocketblaska i Hson-porrtidning-format, men bytte till A4 efter ett par nummer. Samtidigt satte de blurben "NYA Okej" på omslaget... och sen fick den ligga kvar där under hela 80-talet.

--
Åke
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Shit, det har jag inte enns noterat att det var så. Brukar mest se bannrarna som nått som blinkar & sedan inte bry mig mer om det..
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,643
Location
Stockholm
Vadårå?

Hepp!

Det var en god idé med en ny banner. Men vad ska det stå på den? Vad tycker vi läsare vore en bra sammanfattning av Fenix?

Jag startar en ny tråd om det!

/M
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Gah, skall se till att fixa en ny inom kort. Det har varit mycket nu;-) Tack för påpekandet! Hmm, men innan vi fixar en ny inväntar vi era övriga synpunkter - tyckte Magnus idé var klart kul:)

Tove & Anders
 
Top