Nekromanti Bara knappt 300 kvar på top1000

Legioth

Swordsman
Förlåt...

Orkar inte skriva någon vacker inledning, så hät kommer det genast:

...du börjar skriva en fantasy eller scifi bok med en rollspelsgrupp som huvudpersoner...

Rickard

Urverk speldesign
Du menar... [OT]

..."215. du fäller kommentaren "Slå på skräcktabellen" då du ser en avskyvärt ful tjej/kille."?

Jo, men jag skrev ju att jag inte tog med mina förslag på listan som var riktigt roliga..

/[color:448800]Han</font color=448800> som trodde att han kunde verka självupptagen om han tog med sina egna punkter

Rickard

Urverk speldesign
Re: Flytta på den då [OT som i OintressanT]

Njae... Du har antagligen råkat missa att kopiera inde som jag skrivit.. Om man kollar på punkt 845 så står det "du undrar vilket rollspel modulen "Busslistan" hör till, eftersom den har så my"..

Eftersom den är den andra i det inlägget så har du väl inte lyckats markera allt (eftersom meningen slutar mitt i ett ord)... Likaså har du väl missat Krilles bidrag helt.. Men det är trots allt mänskligt att göra misstag.

/[color:448800]Han</font color=448800> som i.a.f. antar att Yassilus är mänsklig

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Flytta på den då [OT som i OintressanT]

Jo jag är nog mänsklig... ganksa iaf... /images/icons/laugh.gif

Men det ser ju ut att ordna sig iaf nu...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Du menar... [OT]

Jag hållr inte koll på vem som bidrar med vilka punkter. Det hade inte gjort något om du skrivit upp den för jag tycker den är bland de bästa!

Lan

Veteran
Re: Det BORDE finnas rollspel i skolan!

Jaaaa! Men nej... Fick inte jag njuta av det på lektionstid ska ingen annan heller göra det./images/icons/mad.gif

Fast vi kan ju kanske syssla med lite indoktrinering med hjälp av rollspelandet så att alla röstar på sveriges bästa magiker i nästa val.... Eller S bästa SL....

Sir__Jake

Veteran
Re: Förlåt...

Ja jag spelar/lajvar mkt Vampire.

du vaknar på morgonen och kastar dig undan solstrålen som tränger in mellan gardinerna.
du hållt på med den här tråden i snart 2 år.
du har korrektur läst alla förslag och fortfarande håller på med tråden.
du har korrektur läst och fortfarande inte insett ironin.