Re: Räknas man som gammal räv...
Tjenare
Shaggy..
Du
vet väl att du kan ändra på ditt inlägg inom en viss begränsad tidsperiod (jag har för mig att det är sex timmar) efter att du postat ditt inlägg? Jag själv gör det hela tiden då det alltid slipper mellan saker i korrekturläsningen.. Det är smått förvirrande för mig (och ofattbart varför man gör det) med platt visning när du håller på att svara på dina egna inlägg, som komplement till vad du först skrev.. Själv brukar jag pula dit ett
[edit] i ämnesrubriken om jag ändrat mycket (ändrat mer än någon formulering eller felstavning, vill säga) och sedan påpeka någonstans i inlägget vad jag ändrat..
"
Alla som i första hand spelar äldre versioner än DoD6 är nog bättre att säga."
Hehe.. Jag behöver nog ändra lite på mitt perspektiv.. Jag ser inte mig själv, som började med DoD2, som gammal räv.. Mestadels för att jag inte gjorde något rollspelsskapande under mina första 10 år som rollspelare.. Och Chronopia-spelare (de som
började rollspela med Chro) ser jag fortfarande som "snorvalpar"/nybörjare (trots min egen ringa ålder) och DoD6-spelare som übernewbies..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som kanske bör ändra sitt sätt att se på versionerna, då Chronopia faktiskt utkom för 7-8 år sedan