Nekromanti Battlestar Galactica - trailer

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Re: Battlestar Galactica - antinostalgi

Som tonåring bodde jag ett tag i USA och det var på den tiden när den ursprungliga Battlestar Galactica visades på teve. Den var verkligen inte bra, inte ens med den tidens mått mätt. Jag hoppades att eländet aldrig skulle återkomma till vita duken. :gremfrown:

Krille

Super Moderator

"Jag hoppades att eländet aldrig skulle återkomma till vita duken."

Det lär den nog inte göra heller - det såg mer ut som en serie eller miniserie producerad för och av Sci-Fi Channel än som en biofilm.

Nå, Sci-Fi gjorde ju Dune och Children of Dune riktigt, riktigt bra (för att vara TV-produktioner), så jag lär i alla fall hålla koll på läget.

Troberg

Sinister eater

Som tonåring bodde jag ett tag i USA och det var på den tiden när den ursprungliga Battlestar Galactica visades på teve. Den var verkligen inte bra, inte ens med den tidens mått mätt. Jag hoppades att eländet aldrig skulle återkomma till vita duken.
Se första säsongen utan att titta för noga på detaljerna så innehåller den en hel del rätt så bra rollspelsinspiration.

Johan K

Gammal & dryg
Okay...

Min första känsla av att det var ännu en av de amrekanska fimer om världens-undergång-som-bara-kan-räddas-av-en-liten-grupp-hjältar.....
Men vem vet, det kanske blir bra nån gång !