Nekromanti Bearnie wants you! (Stockholm)

Bunny

Crazy like a fool
Jag söker spelare nu i sommar att spela rollspel med. Jag försöker att sätta ihop en grupp med främst nya bekantskaper att spelleda för. Bor du i Stockholmsområdet? Har du tid och lust? Hör dig då av till mig via den här tråden, via PM eller via mail (du når mig på adressen bearniebaby@hotmail.com). Ge mig kontaktinformation och berätta vart du bor.

Jag ställer inga krav på rollspelserfarenhet eller ålder, men kommer bara att ta emot en 3-4 spelare baserat på vilka som hör av sig först.

Jag har ett par färdiga förslag till vad vi kan spela, vilket inkluderar en ganska utvecklad kampanj till Eon III (med något modifierade regler), men jag har tillgång till ett antal bra rollspel. Däribland Warhammer (v2), Västmark, Traveller (GURPS), Tékumel (senaste versionen), HeroQuest (senaste), Kult (senaste) och Mutant:UA (reviderade utgåvan). Jag antar att om jag finner några intresserade så vore det ballast om vi tillsammans kommer fram till någonting vi vill spela.

Ceram

Hero
Ceram wants Bearnie! (Stockholm)

Jag spelar gärna vad som helst. Ska försöka hitta tid även om mina arbetstider inte uppmuntrar eftermiddagsspel (men det är bara fyra veckor till semestern).

/Ceram, rollspelssvulten

T-RED

Warrior
Re: T-RED wants to play! (Stockholm)

Tja. Även jag skulle vilja möta nya människor att spela med, vilket rollspel det handlar om spelar igentligen ingen roll.
Jag jobbar dock hela sommarn, vardagar 07 - 16 men om det inte är nått bekymmer så vill jag mer än gärna.

Erik_N

Warrior
Re: T-RED wants to play! (Stockholm)

Skulle kunna tänkas vara intresserad, om våra scheman kan passas ihop. Precis som T-Red jobbar jag dagtid mån-fre.

PM, eller e-mail: erik.ny@gmail.com

Korpen

Hero
Tjosan!

jag är helt klart intresserad, och jag lovar att inte försöka sälja dina karaktärer som slavar till turkarna den häg gången :gremwink:

Bunny

Crazy like a fool
Slut på platser

Tyvärr så tog de tomma platserna slut väldans fort. Eftersom jag följer en strikt först-till-kvarnen-modell så blir jag tvungen att säga nej till de sist intresseanmälda - i det här fallet T-RED, Erik Ny och Korpen (trots din charmkampanj... :gremwink:). Hoppas ni inte går helt utan rollspel i sommar bara för det. Då får jag dåligt samvete.

Ha en trevlig sommar, i vilket fall.

Korpen

Hero
Re: Slut på platser

Åh, det är lungt, inget du ska ha dåligt samvete för (dum sak, samvete, det gör det jobbig att sälja folk som slavar :gremwink:

hoppas du får en trevlig sommar!

Ses när vi ses.

T-RED

Warrior

Precis det är lugnt för min del med, har ju faktist en drös med spelare att spela med även om jag för en gångs skull skulle vilja slippa spelleda.

Bunny

Crazy like a fool

"Precis det är lugnt för min del med, har ju faktist en drös med spelare att spela med även om jag för en gångs skull skulle vilja slippa spelleda."

Hihi! Jag fick värsta vibbarna från mina dagisbarn (jag jobbar på dagis) när jag läste ditt svar - de kan också svara något i stil med "jag bryr mig ändå inte, jag har ändå massor av andra kompisar att leka med..." när en kompis tackar nej. Nu försöker jag inte kalla dig ett dagisbarn, utan att det lät som... det är ju skönt att du inte har problem att hitta fler att spela med, menar jag...

Hehe, smidig som en leksaksrobot. Det är bra att ingen tar illa upp i alla fall (förrän nu?). Det går fler tåg.