Själv har jag inga direkta idéer för hur den ska se ut. Så mångt och mycket är det fria händer, jag är dock gärna med och diskuterar på hur den skulle kunna se ut..113;n195704 said:Lite av nyfikenhet, Finns det några riktlinjer alls? Typ den ska vara röd, ha med en tärning eller minst en triangel. Eller är det helt Fria händer. Kan vara bra veta iaf
Nix, har inte fått något hjälp eller återkoppling på detta.Björn Wärmedal;n197974 said:Har du fått den hjälp du behöver, Vicotnik?
Det är mer eller mindre det vi gjort tidigare år. Dock brukar det vara restriktioner på var och hur man får sätta upp saker på väggarna på konveten. Samt att jag vill göra Indierummet synligare för besökarna på konventen och där kommer en roll-up in i bilden.HerrBjörk;n198072 said:Skriv "INDIERUMMET" på ett papper med hjälp av en spritpenna.
Färdigt!
Kanske är en slogan vad som behövs? Eller enklare, nåt kort och koncist som sammanfattar vad som är grejen med indie-rummet?Rymdhamster;n198021 said:Ärligt talat så hade jag nog struntat i att ha nån specifik logga och bara köra något istil med :
"Indierummet
Här spelas blandade rollspel
Välkommen in och var med!"
zonk;n198079 said:Kanske är en slogan vad som behövs? Eller enklare, nåt kort och koncist som sammanfattar vad som är grejen med indie-rummet?
Jepp. Nog bättre med nåt som kort och koncist som sammanfattar vad som är grejen med indie-rummet.Rymdhamster;n198103 said:Kanske. Själv har jag börjat tycka att folk är alldeles för besatta av loggor och slogans och allt sånt där. De har sina poänger, absolut, men det jag tycker VERKLIGEN behövs är ren skär (kortfattad) upplysning om vad fasen det är för något.
Och ett namn är bra att ha för när folk skall bestämma mötesplats eller säga var de är någonstans.