Nekromanti Behöver hjälp med ett CoH-uppgrag!

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag spelar CoH på Unionservern, min karaktär är en Scrapper med Spines/Invulnerability (och teleport). Level 38. Jag sitter fast.

Mina hatfiender är Circle of Thorns; de drar ner min chans att träffa och sånt så att jag får spö på nolltid. I vanliga fall kan jag ta det lite lungt och snipa en i taget; men bossar är alltid ett problem.

Detta gäller uppdraget "Defeat the Envoy of Shadow", och är såvitt jag vet det sista i Envoy of Shadow-atory arc:en. Den sista i min level-range som jag inte fixat än.

Det är själva Envoyen jag inte fixar. Jag skulle därför vilja höra mig för om det finns några spelare här om är villiga att hjälpa till en smula. Det är just bossen Envoy of Shadows det gäller, och primärt är buff/debuff och healing det mest välkomna, men även extra knytnävar.

Jag är som sagt level 38, kan tänka mig att sidekicka om man ligger för långt under. Över lär inte vara några problem. Det rör sig om ett enstaka uppdrag, på en öppen karta; allt vi ska göra är att hoppa in, hitta Envoy, och spöa honom. Det är en "board the train"- karta, och den är enbart grönområden, vatten, kanske någon klippa; inga jobbiga hus eller så. med rätt hjälp tror jag vi är klara gott och väl inom en timme.

Alla mina vanliga medspelare har lagt ner CoH, så jag hoppas på svar här...