Ludwig
Veteran
Hej, jag har beslutat mig för att återuppta mitt rollspelande inom Eon's värld Mudana, dock så har jag insett att mina böcker är föråldrade, de som ingår i min samling är:
ATLAS BOX
SPELARENS HANDBOK
MYSTIK & MAGI
DVÄRGAR: STENENS SÖNER
RELIGIONER: GUDARNAS KAMP
TIRAKER: MÖRKRETS DÖTTRAR
MONSTER OCH VARELSER (äldre utgåva)
ALVER (såg att den inte fanns under produktlistan)
Jag har för mig att jag har fler moduler, som har avlägsnats ifrån Neogames hemsida, eller så sitter jag och kvällsdrömmer. Hur som helst så undrar jag hur jag borde struktuera upp mitt kommande köp.
Vad är kompatibelt med vad? Är det värt att köpa Eon III när folk pratar om Eon IV? "Självklart skall man stöda Neogames och man borde så klart köpa alla produkter", men jag är en fattig student med mindre inkomst än de genomsnittliga studenterna, så jag uppmanar er till ärlighet.
Tack på förhand.
ATLAS BOX
SPELARENS HANDBOK
MYSTIK & MAGI
DVÄRGAR: STENENS SÖNER
RELIGIONER: GUDARNAS KAMP
TIRAKER: MÖRKRETS DÖTTRAR
MONSTER OCH VARELSER (äldre utgåva)
ALVER (såg att den inte fanns under produktlistan)
Jag har för mig att jag har fler moduler, som har avlägsnats ifrån Neogames hemsida, eller så sitter jag och kvällsdrömmer. Hur som helst så undrar jag hur jag borde struktuera upp mitt kommande köp.
Vad är kompatibelt med vad? Är det värt att köpa Eon III när folk pratar om Eon IV? "Självklart skall man stöda Neogames och man borde så klart köpa alla produkter", men jag är en fattig student med mindre inkomst än de genomsnittliga studenterna, så jag uppmanar er till ärlighet.
Tack på förhand.