Hakkman
Veteran
Jag har aldrig spelat Neo Tech, men har tänkt skaffa det inom kort. AD&D börjar bli relativt tråkigt. Eftersom jag inte vet någonting om Neo tech så tänkte jag att någon skulle kunna ge mig lite advice. Du behöver inte svara på alla frågorna om du inte känner för (inte någon om du inte vill). Men eftersom jag är en idiot inom det är området så skulle jag vara tacksam för eventuell hjälp.
Är det lönt att köpa N1 nu när N2 har kommit? N2 verkar mer tilltalande.
Jag är inte helt säker på vad Offensiv innehåller, men den verkar väldigt användbar. Går den att avnända ihop men N2?
Är det en bra idé att skaffa start boxen till någon av Neo Tech verisionerna, eller förlorar man mycket på att köpa var bok för sig? I mitt fall kommer jag behöva betala frakt eftersom jag inte kan hitta N2 boxen i någon affär någonstans i GBG.
Vad är Neo Tech ultra som kommer ut till vintern? Är det en utbyggnad eller en ny grundbok? I fall det är en ny grundbok, ska jag i så fall vänta med att köpa Neo Tech tills vintern, eller kan jag lika gärna köpa det nu?
Takk för all eventuell hjälp
Är det lönt att köpa N1 nu när N2 har kommit? N2 verkar mer tilltalande.
Jag är inte helt säker på vad Offensiv innehåller, men den verkar väldigt användbar. Går den att avnända ihop men N2?
Är det en bra idé att skaffa start boxen till någon av Neo Tech verisionerna, eller förlorar man mycket på att köpa var bok för sig? I mitt fall kommer jag behöva betala frakt eftersom jag inte kan hitta N2 boxen i någon affär någonstans i GBG.
Vad är Neo Tech ultra som kommer ut till vintern? Är det en utbyggnad eller en ny grundbok? I fall det är en ny grundbok, ska jag i så fall vänta med att köpa Neo Tech tills vintern, eller kan jag lika gärna köpa det nu?
Takk för all eventuell hjälp