Nekromanti Bilar

Tyfet

Veteran
Bilarna till n2 e lite konstiga 1600 kg för en van låter för lite även om det kommer massa nya material så borde du inte förlora ett ton och om bilarna blir säkrare så måste de nästan bli tyngre. och även om nu vanen väger 1600 kg så e 80 hkr för lite vår volvo väger ungefär lika mycket och den har 140 hkr och har den klenaste motorn.
föresten gasturbin motorerna vad för bränsle drivs de av?

Snow

Swashbuckler
Häng inte upp dig så mycket på hästkrafterna... Jag har rattat en vagn som vägde 10 ton med 125 hkr. Den körde vi ner en hel del träd med, bland annat.../images/icons/grin.gif

Tyfet

Veteran
jojo det handlar om utväxling och vridmoment men ändå en bil på mer än 1,5 ton och 80 hkr kan inte va snabb alls typ 0-100 på 20-25 sek

statik

Veteran
Gråter nästan!!!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta!

"Bilarna har för lite hästkrafter". Höj det då, om du ändrar något som står i böckerna så lovar jag att det INTE kommer en demon och käkar upp dig...
Detta gäller alla andra också som blir helt hysteriska då tex ett hus står med öppningen åt fel håll... man kan faktiskt ändra!

Det jag vill ha sagt: man måste inte följa reglerna slaviskt...

/Statik

PS. Själv spelar jag i en värld med starka influenser från Mutant RYMD och Chronicles. DS.

Belgarth

Swordsman
Re: Gråter nästan!!!

"Bilarna har för lite hästkrafter". Höj det då, om du ändrar något som står i böckerna så lovar jag att det INTE kommer en demon och käkar upp dig...

Var inte för säker på det ahahahaha.

-ta en öl till vetja!
-tack så mkt
en roghan dvärg som super sig full med sin Heanéa till bordskamrat[/i]

Man är väl inte bokens slavar