Fina hobflickor rakar fötterna!Paxen said:Det är ingen hobbit. Fötterna är ju en människas!
LIES!anth said:Fina hobflickor rakar fötterna!Paxen said:Det är ingen hobbit. Fötterna är ju en människas!
Bilden är ju photoshoppad för att bättre passa med vårt Barbie-skönhetsideal, vet du väl.Arfert said:Har inte hober större fötter också? I proportion med resten då...
Det är å andra sidan en ganska klassisk grej inom berättartraditioner att var och en ger berättelsen en egen twist eller ändrar på saker man inte gillar eller inte tycker fungerar.God45 said:Men sedan har vi Narnia där han lyckas fucka upp metaforer och literära teman genom att byta kön på karaktärerna. Vill du inte utsätta dina barn för "budskapet" i en bok så läs något annat för dem för fan.
Hennes högerfot ser ut att vara i en propotion som är mellanting mina fötter till mig och jag har överdrivet stora fötter (storlek 50 och medellängd) och en av de förra invånarna i kollektivet (160cm och storlek 46), det skulle jag väl kalla större fot, den vänstra dock ser väldigt förkrympt ut vid den högra.Arfert said:Har inte hober större fötter också? I proportion med resten då...
Gör man? *brydd*Robban said:Väldigt dvärgigt, man ser ju direkt att det där är dvärgwhoever och inte bara random tjej i knasiga kläder.
A.k.a. sarkasm.Arfert said:Gör man? *brydd*Robban said:Väldigt dvärgigt, man ser ju direkt att det där är dvärgwhoever och inte bara random tjej i knasiga kläder.
Jag vet inget om hobers fötter men hennes fötter är för små om hon skulle vara människa. Fötter som ritas är i regel för små, en grundregel är att en fot är ungefär längden på din överarm.Luna Lovegood said:Hennes högerfot ser ut att vara i en propotion som är mellanting mina fötter till mig och jag har överdrivet stora fötter (storlek 50 och medellängd) och en av de förra invånarna i kollektivet (160cm och storlek 46), det skulle jag väl kalla större fot, den vänstra dock ser väldigt förkrympt ut vid den högra.Arfert said:Har inte hober större fötter också? I proportion med resten då...
/Luna Lovegood
I like!pappapiraten said:Så klart Bilbo är en flicka, varför inte? Ser absolut inget fel i att man under nattestund kan byta kön på hjältarna. Jag gillar tanken på att Bilbo skulle vara en tjej mer än att han skulle vara en kille. Byt kön på fler hjältar säger jag.