Per Folmer
Swordsman
Snygg bild. Jag tycker om hur målaren justerat kläderna, men jag skulle nog vilja se lite kortare ben o annat kanske. Asterixbilden var ju hur skön som helst, hah!Krille said:
Snygg bild. Jag tycker om hur målaren justerat kläderna, men jag skulle nog vilja se lite kortare ben o annat kanske. Asterixbilden var ju hur skön som helst, hah!Krille said:
Medhåll, kjolen är alldeles för lång för en fantasytjej!Per Folmer said:Snygg bild. Jag tycker om hur målaren justerat kläderna, men jag skulle nog vilja se lite kortare ben o annat kanske. Asterixbilden var ju hur skön som helst, hah!Krille said:
Nu hoppar jag över att kommentera på ditt övriga inlägg, men det här tycker jag är jätteintressant. På vilket sätt menar du att bilden du lägger upp är mer "ordentlig" än Bilbo-bilden? Jag tycker som Robban att din bild mest bara är en random mangaish tjej vars enda koppling till Thorin är att du har skrivit hennes (!) namn ovan. Medan Bilbo-bilden har massor av tydliga Bilbo- och hobbitattribut (även om jag håller med om att fötterna är för små och ohåriga!). Vad är dåligt med Bilbo-bilden, och vad är bra med Thorin-bilden?God45 said:Också, ska man göra det så gör det ordentligt för helvetet! Kvinnlig Thorin Oakenshield
Det är väl bara att manipulera höjd/bredd-kvoten i bildinställningen? (Nej, jag är inte seriös.)Arfert said:Ja, hon är för smal för att vara hob.