Nekromanti bilder

Feuflux

omjonasson.se
det är bara att leta på internet så hittar du en massa bilder...

Visst kan man hitta en massa bilder på nätet, men nu var det ju frågan om copyrightfria bilder och bara för att man hittar dom på internet behöver de väl inte sakna copyrightskydd? Eller?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

det är bara att leta på internet så hittar du en massa bilder...
annars så kan du ju även gå in på http://elfwood.lysator.liu.se/

<hr></blockquote>

Hoppas du är medveten om att bilderna på Elfwood definitivt är copyrightskyddade/images/icons/mad.gif

von Schnigel

Veteran
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
Vart kan man hitta guld i högar på marken...

... som det dessutom är tillåtet att ta hem?/images/icons/hairy.gif
Det är nog ganska svårt, särskilt om det är snygga bilder du vill ha. Synd att jag inte har tillgång till nån scanner... det skulle va kul att läga ut lite bilder men, men...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Enklaste sättet att hitta bilder är att lägga ut sina egna och ladda hem.

"Hoppas du är medveten om att bilderna på Elfwood definitivt är copyrightskyddade"

Man kan ju förstås tuta iväg ett mejl till den som gjort bilderna och fråga ifall det är okej att man använder dem...

G

Guest

Guest
Det bästa är väll att fråga de som tecknat bilderna om du får låna dem... Det brukar väll kunna gå eftersom folk blir väl glada att höra att någon vill låna dem...för då tycker väl den som vill låna förstås att de är snygga....

Salir

Veteran
Hoppas du är medveten om att bilderna på Elfwood definitivt är copyrightskyddade

Jo jag vet...men jag tror nog att många är villiga att dela med sig av sina bilder om man frågar lite snällt först/images/icons/smile.gif