Nekromanti Bill är död

Marukusu

Hero
Han dog åtminstone som en man. 72 år gammal med en odödlig kultstatus, mitt i en vild sexlek... not bad at all.

Vila i frid.

G

Guest

Guest
Aftonhoran spekulerar som vanligt. Helt otroligt att de ens får lägga upp sin dynga på nätet...

Storuggla

Champion
Re: Så även Eddings …

Inte nog med att han är död... han var en mupp i livet också!
On January 26, 2007 it was reported that Eddings accidentally burned about a quarter of his office, next door to his house, along with his Excalibur sports car, and the original manuscripts for most of his novels. He was flushing the fuel tank of the car with water when he lit a piece of paper and threw it into the puddle to test if it was still flammable.

Storuggla, och han bröt på norrländska

Marukusu

Hero
Lexx said:
"Helt otroligt att de ens får lägga upp sin dynga på nätet..."
Vad är alternativet? Censur? En sedlighetskommité som rensar ut allt som är objektivt dåligt?

Genesis

Ni dés ni maître
Pfft. "Stjärnan från Kill Bill", va? Vad sägs om fucking Grasshopper? Kung Fu! Fan, jag visste inte ens att det var Carradine som spelade Bill. Det var inte hans storverk.

Rest in peace, Kwai Chang Caine.

Necross

Swashbuckler

Eddings? Den här tråden handlar om David Carradine eller?

Rising

Vila i frid

Eddings? Den här tråden handlar om David Carradine eller?
Det här är väl en av bristerna med platt visning; eftersom det gör det svårare att se vilka inlägg som folk har svarat på, och vad det egentligen är för kommentarer som de besvarar och/eller spinner vidare på. Det är lätt hänt att man missförstår utsvävningar och deltrådar i en tråd när man läser den i platt visning.

Storuggla

Champion

Jag svarade på Dantes meddelande om att Eddings dött. Han började off topicandet! Keso!

Storuggla, esoterror