Björn den gode
Swashbuckler
Årets tredje viktigaste händelse är återigen här och jag tänkte se på jättemycket film. Det är alltid trevligt att dela en bioupplevelse med någon och upplevelserna på filmfestivalen brukar vara över det vanliga. Med 500 filmer är det förstås inte det lättaste att välja ut vilka filmer som en bör se, så sån tur var har jag gjort det åt er: goo.gl/PuKZe7
är det schema som jag jobbar efter för tillfället (av någon anledning så kommer den vilja skriva ut sidan när du trycker på länken, men bara avbryt det så blir det fint), nu hör det visserligen lite till att byta filmer och pass allt eftersom veckan fortskrider så jag kan inte garantera att det blir så här men hör av er om ni tänkte gå på samma film någon dag så vi kan säga hej.
är det schema som jag jobbar efter för tillfället (av någon anledning så kommer den vilja skriva ut sidan när du trycker på länken, men bara avbryt det så blir det fint), nu hör det visserligen lite till att byta filmer och pass allt eftersom veckan fortskrider så jag kan inte garantera att det blir så här men hör av er om ni tänkte gå på samma film någon dag så vi kan säga hej.