Nekromanti Blade of the Iron Throne

Mogger

Hipsteranka
Det mytomspunna Riddle of Steel har varo oop länge, och trots att det anses vara ganska brutet så brukar det hyllas för en hel hög med coola inovationer. Nu finns det igen. Blade of the Iron Throne heter spelet http://www.ironthronepublishing.com Någon form av S&S, om jag förstått det rätt. Jag tänker köpa PDF:en i helgen, sedan kommer min första spelrecension. Någon annan som har kollat?

gustaf s

Warrior
Intressant. Fanns som sagt en del snygga saker i Riddle of Steel, även om det på många sätt var helt paj. Kanske borde kolla in Blade of the Iron Throne jag med. Ska bli spännande att se vad du säger om det.

Mogger

Hipsteranka
Första omdöme: Lätt besvikelse. Orsak: Gräslig layout, många tabeller, 376 sidor. Men ger mig inte än...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Att det är många tabeller kan väl inte vara någon överraskning? Tvåsiffrigt antal sidor med träfftabeller var ju The Riddle of Steels signum =)
Måns said:
Jag väntade på den :) Det här är inte ens i närheten, men när jag ser en tabell som jag inte omdelbart kan dechiffrera blir jag alltid lite trött. Egentligen säger det nog mer om mig.